רהיטי גבעת ברנר 100% עץ מלא
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צרו קשר :
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 08-9443663
איך לארגן נכון את הריהוט בחדר הילדים?

איך לארגן נכון את הריהוט בחדר הילדים?

איך לארגן נכון את הריהוט בחדר הילדים?

חדר ילדים הוא אחד החדרים היותר דינמיים בבית, חדר שכל מספר שנים יש להתאימו לצרכי וגם למידות הילד אשר משתנים בקצב מהיר. חדרי ילדים הם ממלכתם של הילדים בהם הילד עושה כמעט הכל: ישן, לומד, משחק, מארח- לעיתים גם לשינה. פעמים רבות החדר משמש גם ליותר מילד אחד. לעיתים זהו חדר המאכלס שני ילדים ולעיתים אף שלושה. איך לארגן נכון את החדר כך שתחסכו בו מקום, שהוא ייתן מענה לצרכי כל הילדים ושתהיה בו אווירה נעימה?

אחסון נכון תוך השארת שטח פנוי

אחד האתגרים בסידור חדר ילדים הוא מציאת מקום לכל חפצי הילדים. החפצים כוללים את כל אביזרי הלימוד, בגדים, צעצועים ועוד. מומלץ ליצור בחדר אם ניתן אזורים שונים למשחק, למידה ושינה שלכל אחד מהם אזור אחסון משלו. צעצועים ניתן לאחסן בתיבות אחסון ומגירות, ספרים ואביזרי לימוד במגירות שולחן הכתיבה, מדפים שמעל השולחן ובתוך כוורת. את הבגדים וחפצים נוספים בתוך ארון, כשמומלץ ארון עם דלת הזזה, במיוחד אם זהו חלל קטן. חפצים נוספים ניתן לאחסן במגירות המיטה. מיטות ילדים רבות מגיעות עם מגירות לאחסון.

טלוויזיה - כן או לא

זוהי למען האמת החלטתו של כל הורה, אבל אם כבר מחליטים על טלויזיה בחדר, גם זאת כדאי לעשות נכון ושיהיה לילדים כיף אמיתי על מנת לצפות בטלוויזיה בחדר. כדאי לצרף כורסאות טלויזיה חשמליות המתאימות לילדים בגודלן, ספה נחמדה או ספת נוער שיכולה לשמש כספה במשך היום ומיטה במשך הלילה. כאמור, זוהי החלטה אינדיבידואלית בהתאם לעקרונותיו של כל אחד אך אם כבר החלטתם שתהיה טלוויזיה בחדר הילדים או המתבגרים, יש היום את כל האמצעים לסדר להם פינת טלוויזיה כיפית.

למצוא מקום לכולם לשינה - היום זה אפשרי

ישנן לא מעט משפחות עם מספר ילדים גדול או שדוגלות בחדר ילדים משותף מתוך עיקרון אך מתקשות לאכלס מספר ילדים בחדר בגלל צפיפות. הקושי המרכזי הוא הכנסת כל מיטות הילדים לחדר. היום ישנם פתרונות שונים גם לגבי מיטות. ישנן מיטות קומתיים וישנן גם מיטות משולשות שמגיעות בתור מיטות קומתיים עם מיטה נוספת נשלפת או מיטה חד קומתית הנפתחת לשתי מיטות נוספות וכך נחסך מקום רב בחדר. מומלץ מאוד לקנות מיטות ילדים מעץ מלא, לשים לב שפינות המיטה אינן חדות ושהחומרים הנוספים למיטה כמו צבעים הם איכותיים ולא רעילים.

לסיכום, חדרי ילדים ונוער הם החדרים הדינמיים ביותר שיש. הצרכים משתנים, גודל הילדים משתנה, הטעם משתנה- עיצוב חדר שהתחננו אליו לפני שנה לא בהכרח יתאים היום. כדאי ללכת עם טעמם של הילדים ורצונותיהם ולאבזר את החדר כך שיהיה נוח ונעים לכל מטרה: למידה, שינה, משחק ואירוח. עם הרהיטים האיכותיים והמגוונים של גבעת ברנר הכל אפשרי.