רהיטי גבעת ברנר 100% עץ מלא
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צרו קשר :
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 08-9443663
איך לבחור מתנה שהילד שלכם פשוט יעוף עליה?

איך לבחור מתנה שהילד שלכם פשוט יעוף עליה?

איך לבחור מתנה שהילד שלכם פשוט יעוף עליה?

מדפי חנויות הצעצועים, הפיזיות והווירטואליות מלאות במתנות מסוגים שונים. ישנם צעצועים אינטראקטיביים המגיבים למגע או קול, ישנם צעצועים שתורמים להתפתחות וישנם צעצועים בעלי נופך אישי. המבחר הרחב לא בהכרח הופך את הבחירה לפשוטה יותר, לפעמים ההיפך הוא הנכון, ואתם תמצאו את עצמכם בוהים במדפים ללא יכולת להגיע להחלטות. לכן ריכזנו לכם כמה טיפים ורעיונות לבחירה מוצלחת של מתנות.

התאמה לגיל הילד

מטבע הדברים לא נקנה את אותה המתנה לילדים בגילאים שונים, שכן מה שמתאים לילד בן שלוש לא יתאים לילד בן 10. לכן גיל הילד הוא משתנה חשוב ומרכזי. כ גם מיטות ילדים, עבור ילד צעיר מיטה תהיה מתאימה לגילו בחדר ילדים משלו, וככל שגודלים יותר כך המיטה גם משתנה. לכל גיל יש מאפיינים משלו ובכל גיל לילדים ישנן יכולות אחרות, לכן חשוב להתאים מתנה או מוצר לגיל הן מבחינת תחומי העניין והן מבחינת היכולות המוטוריות והקוגניטיביות. אם אינכם בטוחים איזו מתנה מתאימה לאיזה גיל, תוכלו להתייעץ עם צוות החנות כדי להגיע להחלטות טובות יותר.

מה הילד שלכם הכי אוהב?

"אני אוהב שוקולד ועוגות גבינה וארטיק וסוכריות ותות גינה, אני אוהבת ימי הולדת ושקיות עם דברים טובים ואת השמש ואת הירח וגם כמה כוכבים". השיר המקסים הזה מהכבש הששה עשר מעיד שכל ילד וילדה אוהבים דברים שונים. תחומי העניין של ילדים הם המפתח למתנה מוצלחת. ילדים שמאוד אוהבים ממתקים ישמחו לקבל ערכה להכנת ממתקים, ילדים שאוהבים תכנית טלוויזיה מסוימת ישמחו למתנה הקשורה למותג, ילדים שאוהבים לשחק במשפחה ישמחו לקבל אביזרים מתאימים וכן הלאה. מי כמוכם מכיר ויודע מה הילד שלכם אוהב, התרכזו בכך וכל מתנה שתקנו תהיה מוצלחת.

הכניסו טאץ' אישי

מתנות בעלות נופך אישי הן תמיד מוצלחות. אלבום תמונות של הילד או ספר אישי שכתוב במיוחד עבורו ואפילו כולל את שמו על הכריכה, הן תמיד מתכון להצלחה. באתר ניקניים למשל תוכלו למצוא מגוון גדול של מתנות אישיות כמו ספר עם שם הילד, שקי שינה וכרבוליות, שלט לחדר או מנורת לילה מעוצבת, משחקים ופאזלים והכל עם נגיעות אישיות וייחודיות. להכנסת מאפיינים אישיים יש ערך רב בקניית מתנה, כך הופכים את הבחירה להרבה יותר אישית ואת הקשר ליותר רגשי. מה שבטוח הוא שלא מספיק רק להדפיס את שם הילד על מוצר, חשוב שהמתנה תהיה יפה ושימושית.

למרות שילדים אינם בררניים אנו כהורים רוצים לקנות להם מתנה שתשמח ותשמש אותם. היכרות אתם ועם הדברים שאוהבים, כמו גם עם היכולות הייחודיות רק להם, תעזור להגיע לבחירות הכי טובות ולבחירת מתנה מוצלחת.