רהיטי גבעת ברנר 100% עץ מלא
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צרו קשר :
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 08-9443663
איך לבחור עגלה לתינוק? (המדריך המלא)

איך לבחור עגלה לתינוק? (המדריך המלא)

איך לבחור עגלה לתינוק? (המדריך המלא)

מה יותר כיף מהרגע הזה, שאנחנו שמים בעדינות את הזאטוטים שלנו בעגלה ויוצאים לסיבוב בשכונה? בכדי לבחור את עגלת התינוק הנכונה עבורכם, יש צורך להתחשב במספר פרמטרים שונים. בואו נדבר על נוחות של תינוקות, חדרי ילדים, מיטות ילדים ונוחות של הורים בזמן הטיול.

אנחנו מחכים להם כל החיים, וחלק מהאנשים נולדים הורים ממש מוכשרים מטבעם. כשמגיע רגע האמת ומתווספת נשמה לביתנו בדמות תינוק, בדרך כלל עולה בנו הצורך לרכוש לפעוט את כל העולם, את הציוד הכי טוב, את ריהוט הילדים היפה ביותר ואת עגלת התינוק המושלמת. לפני שלוקחים משכנתא על עגלת תינוק וציוד תינוקות, כדאי לזכור שלא תמיד מומלץ לרכוש מיד את העגלה היקרה ביותר שתמצאו. במקרים רבים, גם עגלות תינוק במחירים ממוצעים עשויות להספיק לכם ולתינוק. חסכתם מעט על עגלת תינוק? מצוין, תוכלו להשתמש בתקציב הפנוי עבור ריהוט לחדר ילדים, מיטה לילד ועוד. אגב, היות ושנת הלימודים החלה לא מזמן, אנו בהחלט ממליצים על פינות לימוד מרוהטות ונעימות. 

מה חשוב לקחת בחשבון שכשקונים עגלה לתינוק?

אחד המרכיבים הראשונים שיש לקחת בחשבון כאשר רוכשים עגלת תינוק חדשה, הוא הנושא של הגובה של העגלה. התייצבו בחנות העגלות, עמדו מול העגלה וטיילו איתה מספר מטרים בתוך החנות. מרגיש לכם נוח? מצוין. אם לא, קחו בחשבון שלאחר טיולים ארוכים, התחושה הלא נוחה אף תגבר, מה שעלול להוביל גם לכאבי גב.

איך זה קורה? יציבה לא נכונה של ההורה בזמן הטיול, מה שמוביל לתנועות גב בעייתיות. עגלת תינוק לא חייבת לעלות לכם בתקציב שנתי, ואכן ניתן גם לרכוש עגלות אמבטיה לתינוק במחירים אטרקטיביים. בנקודה זו, אנחנו רוצים להתעכב לרגע על הנושא של עגלת תינוק עם אמבטיה. אנו ממליצים לזכור שעגלות אלו בדרך כלל יהיו רלוונטיות עד גיל 3-4 חודשים.

עגלה לתינוק שתחזיק לאורך זמן

לאחר 3 חודשים של התפתחות ראשונית של הזאטוט היקר, צץ לו הנושא של התעניינות בסביבה. במילים אחרות, בגיל 3 חודשים ואילך, עגלת אמבטיה תחסום את ראות התינוק, וסביר להניח שהוא ירצה ראות מלאה כי בגילאים אלו תינוקות כבר מתחילים להיות סקרנים ביותר. בגילאים האלו של התינוק, כבר כדאי לרכוש ריהוט חדרי ילדים נעים וכזה שיוצר עניין וסקרנות.

עגלות תינוק איכותיות צריכות להיות במשקל המתאים לכם. אתם חייבים לזכור שמשקל העגלה בחנות לא משקף את משקלה האמיתי. מה זה אומר? אף אחד לא מרמה אתכם כמובן, אך זכרו כי על משקל העגלה היבש, יש להוסיף גם את משקל התיקים שאתם תטיילו איתם. אין ספק שבחירת ציוד תינוקות עשויה להיות מאתרת בהתחלה, אך כשתצטרכו למשל לרכוש מיטות ילדים או חדרי נוער שלמים, אתם כבר תהיו צרכנים חכמים ותדעו בדיוק מה אתם צריכים.