רהיטי גבעת ברנר 100% עץ מלא
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צרו קשר :
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 08-9443663
האם כדאי להשקיע בחדרי ילדים?

האם כדאי להשקיע בחדרי ילדים?

השקעה בחדרי ילדים

בשעה טובה, הילד או הילדה קצת גדלו, אתם כבר לא רואים אותם בלול, ורוצים לתת להם את האווירה הייחודית שהם אוהבים על מנת להקנות להם תחושה של בוגרות וצמיחה, מעולה. אבל האם זה נכון להשקיע כל כך בחדרי ילדים? ובשביל מה צריך להשקיע כל כך הרבה הרי בסוף הם גדלים גם ככה?

חדרי ילדים היום, זה לא מה שהיה פעם

בעבר חדרי ילדים, וחדרים בכלל היוו רק אמצעי טכני למגורים. ברוב הבתים והדירות בישראל לא הייתה ניכרת כלל השקעה בעיצוב חדרי הילדים ולא באבזורם. אולם כיום המצב שונה לגמרי. חדרי ילדים הופכים להיות פרי עיצובם ומוחם היצירתי של ההורים. שם הורים רבים נוטים להביע באהבתם לילדם את כל מה שלפעמים לא קיבלו הם עצמם בילדותם, ואם שפר עליהם גורלם הם יעניקו לילדם את מה שהם עצמם כן קיבלו וימשיכו את המסורת הלאה.

להתקדם רבותי להתקדם

לא תמיד מסורות והיסטוריה צריכה להמשיך הלאה, העולם התקדם בהרבה מאוד מישורים וזרק לאחוריו פעולות ושיטות חשיבה שנהג לחשוב בהם בעבר והתקדם לעתיד חכם יותר ויעיל יותר. כך למשל תוכלו להביט על ההתקדמות שיש בתחומים אחרים כמו הפרגולות, בתחום ריהוט חוץ גם החלו יותר ויותר חברות לזנוח את השימוש בחומר העץ ולעבור לחומרים מתקדמים יותר כמו האלומיניום. אחת החברות הללו היא עידן השערים, אשר מספקת עיצוב פרגולות אלומיניום שידוע כיום שהם הרבה יותר חזקות ועמידות לאורך שנים. גם כאן, היה אפשר לומר שאולי אפשר להישאר עם שיטת החשיבה הישנה אך אם לא היינו מעלים את הרף שלנו ואת הציפיות שלנו בעידן שבו יש שפע כל כך גדול, השפע העצום היה יורד לטמיון.

אינטליגנציה סביבתית – המפתח להצלחה!

גם מי שהילד שלו עתה גדל צריך לחשוב במונחים מתקדמים, מה אני רוצה להשיג בחינוך שלי, האם אני רוצה לספק לו סביבה עשירה ותומכת או שאני מסתפק בשולחן ומיטה הסטנדרטים. מי שרוצה לספק לבן שלו השראה, חשיבה ועומק צריך לחשוב על צורות הגשת החינוך והקניית הערכים לילד, הקניית השראה ומוטיבציה גם באמצעות הסביבה העוטפת אותו.

שיפור פני הסביבה לצורך הילדים נקראת אינטליגנציה סביבתית, פירושה לתת לעצמך עוד משאבי מוטיבציה ומיקוד בעזרת יצירת סביבה פיזית שתתמוך במטרה שלך. כך לדוגמא ילד שרוצה להצליח במוזיקה, צריך לעצב לו חדר בצורה מוזיקלית, עם ציורים של מפורסמים, תאורה מיוחדת, עיצוב מיטה, שטיחים ומקום כבוד לכלי הנגינה שלו. רק ככה אפשר לנצל היטב את הסביבה לעידוד מוטיבציה ומיקוד להצלחה.

ככה משתמשים בסביבה וככה מתקדמים למצוינות.