
רהיטי גבעת ברנר החלה במהלך נרחב של מיתוג מחדש, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל בקירוב.
המהלך כולל לוגו חדש, שפה גראפית, מיתוג של סניפי הרשת ונקודות השיווק, השקת אתר אינטרנט חדש והחדרת המותג באמצעות קמפיין פרסומי (משרד ג. קיד אנד יאנג).
רהיטי גבעת ברנר החלה במהלך נרחב של מיתוג מחדש, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל בקירוב.
המהלך כולל לוגו חדש, שפה גראפית, מיתוג של סניפי הרשת ונקודות השיווק, השקת אתר אינטרנט חדש והחדרת המותג באמצעות קמפיין פרסומי (משרד ג. קיד אנד יאנג).