רהיטי גבעת ברנר 100% עץ מלא
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צרו קשר :
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 08-9443663
חדרי ילדים עם פרקטים מעוצבים

חדרי ילדים עם פרקטים מעוצבים

חדרי ילדים עם פרקטים מעוצבים

פרקטים מוכרים לנו מאנגליה הקרה וסיפורי ג'יין אייר, אך מזמן הפרקטים עשו לעליה לארץ ונמצאים בשימוש רחב בחדרי הבית, מרפסות שמש וצמוד לבריכה.

לפרקט של יוריסטה סנטר עיבוד וגימור מיוחדים המביאים את היופי של העץ והתכונות המיוחדות שלו לידי ביטוי, כך שתיהנו מכל היתרונות הגלומים בפרקט עץ- מצבע חמים ונעים, רכות יחסית וגימור מהוקצע ומדויק.

פרקט לחדר הילדים- על מה ולמה?

חדר הילדים הוא מקום חמים ונעים, אשר בדרך כלל מעוצב בצבעים טבעיים ועדינים. זהו מקום שילד ירגיש בנוח לשחק בו ולישון, ולכן נימנע מלעצב את החדר בצבעים קודרים או חזקים מדי כמו אדום במינון גבוה או שחור. הצבעים הנבחרים בעיצוב הם צבעי פסטל, צהובים למינים, ירוקים וכחולים, שאלו צבעי היסוד, וכמובן צבע העץ המשדר חמימות וביתיות.
בשנים האחרונות קיימות טכניקות חדישות לעיבוד העץ והגימור של הפרקט, אשר מאפשרים גימור במגוון רחב של צבעים. צבעים אלו מאפשרים ליצור חדרי ילדים עם פרקטים מעוצבים הניתנים להתאמה עם העיצוב הכולל של חדר והילדים והבית, וכמובן, הטעם האישי של ההורים.לטפטים לחדרי ילדים, לחץ כאן!

לבד מצבע מתאים ועיצוב המשדר חמימות, לפרקט עץ תכונה בטיחותית חשובה מאוד- הוא רך. נפילה על פרקט הרבה פחות מסוכנת מאשר נפילה על בלטה רגילה, וכואבת הרבה פחות.
יתרון נוסף קשור לאפשרות של משחק ועמידה על הפרקט גם בחורף. בעוד שמרצפות קולטות את הקור ובימות החורף לא נעים לשבת עליהן לשחק או לעמוד עליהן יחפים, פרקט לעומת זאת לא מושפע מהחום או הקור בקיץ ובחורף. אפשר לשבת על הפרקט למשחק, להרכיב פאזלים, לשחק רביעיות במעגל וכל משחק אחר. על רצפת חדרי ילדים עם פרקטים מעוצבים נוח מאוד לשחק ואין חשש כי הילדים יתקררו מישיבה על המרצפת הקרה.

פרקט עץ של יוריסטה סנטר מלא בחמימות ובטבעיות, בדיוק כמו החברה עצמה, חברה שהתחילה כחברה משפחתית והתפתחה במשך שישים שנות פעילותה. ביוריסטה סנטר תמצאו פרקטים למינציה וגם פרקטים המיוצרים מעץ טבעי. את הפרקטים תוכלו לשלב עם טפטים במבחר עיצובים הנמצאים בחנות, ועם וילונות בד מיוחדים. במקום אחד תמצאו את כל כלי העיצוב הדרושים לכם לעיצוב חדר הילדים, כדי להפוך אותו לחדר שמח וילדי, בטוח, ובסופו של דבר- למקום חמים ונעים לילדים.


בואו להתרשם ממגוון הצבעים והפרקטים של יוריסטה סנטר והפכו את חדר הילדים אצלכם בבית לחדר מהאגדות שכיף לשהות בו בכל ימות השנה.