רהיטי גבעת ברנר 100% עץ מלא
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צרו קשר :
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 08-9443663
כל כמה זמן צריך לנקות מיטת ילדים – להשקיע בילדים שלנו

כל כמה זמן צריך לנקות מיטת ילדים – להשקיע בילדים שלנו

ניקוי מיטת ילדים


הילדים שלנו הם הדבר החשוב לנו ביותר בעולם, אנחנו נעשה הכל כדי שיהיה להם נוח ונעים ואחד הדברים החשובים ביותר שאנחנו יכולים לספק להם זו שינה מושלמת. למיטה שהם ישנים עליה יש השפעה גדולה מאוד על איכות השינה  שלהם, שלה יש השפעה על איכות החיים שלהם ולה כמובן יש השפעה ישירה על רמת האושר שלהם, ומי לא רוצה שהילדים שלו יהיו מאושרים?


את המיטה יש לבחור לפי האיכות שלה, לפי הגודל שלה וכמובן לפי העיצוב שלה. אותנו ההורים פחות מעניין אומנם העיצוב של המיטה בתוך חדר הילדים אבל עבור הילדים זה משמעותי וזה בהחלט שיקול שיש לקחת בחשבון. את המיטה אגב מומלץ להחליף כל מספר שנים גם כי הילד או הילדה גדלים והמיטה כבר הופכת להיות קטנה למידותיהם וגם כדי לספק להם מיטה חדשה שתביא להם גם שינה טובה הרבה יותר.


להחליף את המיטה או לנקות את המזרון והמיטה?


שירות מצוין שנכנס בשנים האחרונות הוא שירות של ניקוי מזרונים בבית הלקוח בשילוב ניקוי כל המיטה, אם בעבר היינו צריכים להחליף את המיטה אחרי שנשפך עליה משהו היום אנחנו כבר יכולים להשאיר את המיטה בבית שלנו ופשוט לנקות אותה באופן יסודי. ניקוי מיטה לא מצריך מאיתנו מאמץ מיוחד או עבודה קשה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו ואנחנו כבר נדאג שהמיטה שלכם, ובעיקר המיטה של הילדים שלכם תחזור להיות כמו חדשה.


איכות או עיצוב? אפשר לשלב גם וגם


אם נחזור רגע לנושא של בחירת המיטה הרי שיש שני פרמטרים חשובים מאוד כאשר פרמטר אחד חשוב יותר להורים והפרמטר השני חשוב יותר לילדים. עבור ההורים חשוב מאוד שהמיטה תהיה נוחה ואיכותית, שנדע שהילד שלנו ישן על מיטה מצוינת ושהגב שלו גדל כמו שצריך. לעומת זאת, לילדים חשוב רק מה העיצוב של המיטה וכל ילד וכל ילדה רוצים מיטה צבעונית ורצוי עם הדמויות שהם מכירים מהטלוויזיה.


בעולם של ימינו אפשר בהחלט לשלב גם וגם ולבחור מיטה שהיא גם נוחה ואיכותית וגם מיטה מעוצבת לפי טעמם של הילדים. נגמרו הימים שהיינו צריכים לעשות בחירה בין העיצוב לנוחות, היום אפשר לקבל את שניהם במיטה אחת וכולם יוצאים מרוצים.


אז מאיפה מזמינים שירות של ניקוי מזרונים ומיטות?


שירותי ניקוי מיטה לא תמצאו בכל מקום וגם אם תמצאו לא בטוח שתמצאו באיכות שאתם מחפשים. אצלנו תזכו לקבל ניקוי של המיטה בצורה יסודית וקפדנית ולא משנה מה נשפך עליה ולא משנה כמה שתן היה על המיטה הזו הילדים שלכם יוכלו לחזור לישון על מיטה נקייה ומזמינה. ניקוי מיטה משתן עושים רק בעזרת טכניקת ניקוי מיוחדת ורק בעזרת ציוד מתקדם- לנו יש את כל זה ועוד הרבה וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו.