רהיטי גבעת ברנר 100% עץ מלא
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צרו קשר :
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 08-9443663
עיצוב חדרי ילדים בסגנון פוסט מודרני

עיצוב חדרי ילדים בסגנון פוסט מודרני

עיצוב חדרי ילדים בסגנון פוסט מודרני

עיצוב חדרי ילדים הוא נושא מורכב שאפשר לשאוב עבורו השראה ממגוון רחב של מקורות. בין היתר, כדאי להכיר את המאפיינים של סגנון עיצוב פוסט מודרני ולהביא אותם לידי ביטוי. הדרך לבטא כל סגנון עיצוב בחדרי ילדים יכולה להיות למשל באמצעות בחירת רהיטים מסוימים, החלפת הצבע של הקירות, שינוי הריצוף וכן הלאה. בנוסף, יש לקחת בחשבון שיקולים פרקטיים של אחסון ולינה וכמובן לערב את הילדים בתהליך קבלת ההחלטות.

עיצוב ילדים בסגנון פוסט מודרני מתאפיין בכך שאין לו קווים אחידים. בעוד בסגנון המודרני המטרה היא לייצר הרמוניה בין הצבעים והגוונים, בסגנון פוסט מודרני אפשר להציג את תכונות האופי של הילד גם בתוך העיצוב של החדר עצמו. במילים אחרות, זהו סגנון עיצוב שבו האובייקט מקבל את מלוא תשומת הלב ולכן אפשר ליישם אותו בדרכים שונות אפילו באותו בית.

את העיצוב מתחילים ממיטות ילדים

בחירה נכונה של מיטות ילדים מודרניות יכולה להשפיע על סגנון העיצוב ועל האופי שלו. אם רוצים לעצב חדרי ילדים בסגנון פוסט מודרני, הכי כדאי להתחיל עם רהיטים גדולים ודומיננטיים. כאן גם באים לידי ביטוי היתרונות של מיטות קומותיים מעוצבות לעומת מיטות רגילות והיכולת שלהם לרכז גם יתרונות פרקטיים וגם יתרונות אסתטיים תחת קורת גג אחת.

יש הרבה סיבות שבגללן מיטות קומותיים מעוצבות מתאימות לסגנון העיצוב הפוסט מודרני. ראשית, אלו מטבע הדברים מיטות גדולות ורחבות שקשה להתעלם מהנוכחות שלהן. שנית, המיטות משמשות את הילדים בגילאים שונים ואפשר לנצל אותן עבור אחים. מעבר לכך, הרבה מיטות ילדים מודרניות מעוצבות בסגנון המודרני ורלוונטיות לשנים רבות.

השאלה המתבקשת היא כיצד מעצבים חדרי ילדים בסגנון פוסט מודרני ובוחרים את המיטה הנכונה מבין המגוון הקיים. כאן, הטיפ החשוב ביותר הוא לשאוב השראה מקטלוג עיצובים ולהגדיר את מסגרת התקציב. אחרי שיודעים פחות או יותר באיזה דגמים וצבעים להתמקד, כל שנותר הוא למצוא את המקום שבו הכי משתלם לרכוש מיטות קומותיים מעוצבות ומיטות ילדים מודרניות עם אחריות לתקופה ארוכה.

לא לשכוח את פתרונות האחסון

הערך המוסף של סגנון עיצוב פוסט מודרני הוא פרקטיקה. כפי שכבר הוזכר, אחד ההבדלים בין סגנון עיצוב מודרני ופוסט מודרני נמדד ביכולת של כל אחד מהם לענות בצורה ספציפית על הצרכים של הלקוח. בכל מה שנוגע לחדרי ילדים, אפשר לראות את זה באופן שבו פתרונות אחסון משתלבים בתוך סגנונות העיצוב ומשלימים אותם.

הורים לילדים יכולים לבחור עבורם ארונות הזזה שונים עבור חדרי השינה ולסייע להם לשמור על סדר וארגון. אם משלבים את הארון בתוך החדר באופן שלא גוזל מקום מפינת הלימודים, המיטה או המשחקים, נהנים מכל היתרונות והופכים את חלל הפנים למקום שנעים יותר לשהות בו. בטווח הארוך, ארונות הזזה גם מסייעים לילדים לשמור על פרטיות ולאמץ הרגלים של ארון מסודר ומאורגן.

בשלב האחרון של עיצוב חדרי ילדים בסגנון פוסט מודרני, כל שנותר הוא לוודא שהם מתחברים ואוהבים את התוצאה הסופית. בשביל זה כדאי לערב את הילדים בתהליך קבלת ההחלטות ולהשאיר להם כמה שיותר מקום לביטוי אישי והוגן.